Rabu, 10 Disember 2008

KISAHKU SEMASA RAYA QURBAN TAHUN INI

Dgn namamu YA ALLAH daku menulis

hmmm
raya qorban kembali lg
Alhamdulillah dpt jugak aku menemui dan merasa raya qorban pada kali ni
raya qorban kali ni aku sambut kat batu pahat
n suasana pagi raya tu hujan renyai2
tapi mlm sebelum tu hujan turun dgn lebat sesangat
kali ni aku malas nak citer pasal sejarah bermulanya raya qorban ni
pasal aku yakin para mujahid dan mujahidah sekalian mesti dah citer kat blog memasing
yg aku nak kongsi kali ni adalah beberapa gmbr berkaitan suasana qurban kt batu pahat(kmpg aku)

hmm
sebahagian kaki lembu yg tergantung tersedia tuk dilapah


kepala lembu yg tgh ditarah
sume ni sedara aku yg main tarah je
asal ada parang jadi
main redah je
kesian lembu tu


daging yg telah disembelih akan diagih-agihkan kemudian


eh.. camna ada byk sgt kaki ni??
takkan manusia pun kena korban gak ?
pelik2


dari tadi x sudah2
hmm.. sah la x pro lg ni


RALAT
-abaikan tarikh yg tertera pd gmbr2 tersebut
kerana x di set dgn betul

-hmm.. tu je la yg aku dpt kongsi ngan para sahabat semua tuk kali ni

2 ulasan:

.:dyla lokman:. berkata...

hahaha ,,
mmle pon agk pelik melihat tarikh terbabit ,, lol

Wan Harun berkata...

lombu
hihi
aku xsmpt tgk pon thn nni
bes la ko~

Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template